стаття 18 із 25
3
Березень 2020року
закордонний досвід
Франція

Сталий розвиток по-французьки

Що зазвичай діти зранку приносять у дитячий садок? Хтось несе улюблену іграшку, хтось — нову збірку казок чи оповідок, хтось вирішив усім показати свій малюнок, скульптуру з пластиліну чи й узагалі камінчик незвичної форми. А от вихованці французьких дитячих садків несуть у заклад… торбинки із дрібно нарізаними шкірками овочів і фруктів. Виникає запитання — для чого? Щоб не гадати, помандруймо до Франції й дізнаймося, як там реалізують ідеї освіти для сталого розвитку
Наталія Миськова , доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, канд. пед. наук

Свого научайтесь і чужого не цурайтеся! Продовжуємо цикл статей про зарубіжний досвід упровадження освіти для сталого розвитку. Цього разу мандруємо до Франції. Дізнаймося, як сортують сміття французькі дошкільники та що вони роблять з харчовими відходами

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Асоціативна карта
№ 3, 2020
Я дякую — мені дякують