стаття 21 із 22
5
Травень 2020року
закордонний досвід
Швеція

Буденне для них — незвичне для нас, або Як навчають дітей у Швеції

Верстати в ігрових кімнатах, селфі-дні як частина дитячого самоуправління, виїзди на збір урожаю, святкові вечірки на пляжі та барбекю. Усе це про життя дошкільників у шведських дитячих садках. Цього разу рушаємо в чергову мандрівку, аби з’ясувати, як реалізують ідеї освіти для сталого розвитку педагоги Швеції, які традиційні та нетрадиційні методи вони використовують
Наталія Миськова , доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, канд. пед. наук

Свого научайтесь і чужого не цурайтеся! Продовжуємо цикл статей про зарубіжний досвід упровадження освіти для сталого розвитку. На черзі Швеція, за активного сприяння якої Міжнародний проєкт «Освіта для сталого розвитку в дії» стартував і в Україні. Дізнаймося, як шведські педагоги виховують у дітей відчуття відповідальності й власної значущості, а дошкільники дають імена деревам і закопують відходи

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Освітній проєкт «Смачне та корисне»
№ 5, 2020
Незвичайні свята травня: як провести весело й активно