стаття 2 із 23
6
Червень 2020року
методичні рекомендації
вступ

Ми — за розумне використання та збереження води

Наталя Гавриш , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, професор
ДІЗНАЙТЕСЯ:
  1. Які навички слід сформувати в дітей у межах теми
  2. Хто і як має допомогти дітям набути практичного досвіду
  3. Як організувати проживання теми з дітьми різного віку
  4. Які форми роботи дадуть змогу урівноважити сухе інформування із практичною діяльністю

Брак чистої питної води на Землі — нині одна із найважливіших проблем, із якою зіткнулося людство. Окрім того, що запаси прісної води становлять усього 2,5%, ми ще й бездумно забруднюємо й неекономно використовуємо воду. Тому одне з важливих виховних завдань, яке постає нині, — змінити ставлення до води дітей і молоді, а через них і дорослих, допомогти їм усвідомити, що вода — цінність, а не даність. З’ясуємо, як це зробити

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Вода — цінність, а не даність!
№ 6, 2020
Показники засвоєння теми «Зберігаємо кожну краплинку»