методичні рекомендації
вступ
Ми — за розумне використання та збереження води
ДІЗНАЙТЕСЯ:
- Які навички слід сформувати в дітей у межах теми
- Хто і як має допомогти дітям набути практичного досвіду
- Як організувати проживання теми з дітьми різного віку
- Які форми роботи дадуть змогу урівноважити сухе інформування із практичною діяльністю
Брак чистої питної води на Землі — нині одна із найважливіших проблем, із якою зіткнулося людство. Окрім того, що запаси прісної води становлять усього 2,5%, ми ще й бездумно забруднюємо й неекономно використовуємо воду. Тому одне з важливих виховних завдань, яке постає нині, — змінити ставлення до води дітей і молоді, а через них і дорослих, допомогти їм усвідомити, що вода — цінність, а не даність. З’ясуємо, як це зробити
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ