стаття 18 із 25
7
Липень 2020року
закордонний досвід
Італія

Освіта для сталого розвитку в колоритній Італії

Італійці — такі італійці! Якщо потрібно залучити дітей до господарських процесів, це обов’язково буде збір винограду чи оливок — із піснями та веселощами. Якщо треба обрати одяг чи продукти харчування, то лише найякісніше, бо ж Італія — знаний гурман і модниця. Ну а обід неодмінно відбуватиметься у супроводі неквапливої бесіди дітей і дорослих, адже це один з найважливіших прийомів їжі в італійців. Розглянемо, як усі ці традиції поєднуються із ідеями освіти для сталого розвитку
Наталія Миськова , доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, канд. пед. наук

Італія — країна-новачок у загальному русі до сталого розвитку. Утім, певні напрацювання, педагогічні знахідки в цьому напрямі італійські педагоги вже мають. Узагалі італійці за своїм життєвим устроєм дещо схожі на українців. Тому їхню модель освіти для сталого розвитку можна сміливо переймати і втілювати в життя. З’ясуємо ж, які життєві орієнтири формують у дітей в Італії.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Асоціативна карта «Папір»
№ 7, 2020
Дерева для життя, дерева — це життя