стаття 2 із 23
8
Серпень 2020року
методичні рекомендації
вступ

Чиста планета — здорове й щасливе суспільство

Оксана Топчій , вихователь-методист дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 1 «Калинка», м. Славутич, Київська обл.
Наталя Гавриш , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, професор
СТАТТЯ ДОПОМОЖЕ З’ЯСУВАТИ
  1. Які дії слід автоматизувати в дітей різних вікових груп
  2. Із якого віку діти здатні аналізувати свої вчинки й осмислювати глобальні проблеми
  3. Як виховати дошкільників охайними, якщо про їхню чистоту зазвичай дбають батьки
  4. Які види діяльності будуть доцільними та до яких із них можна залучати батьків

Проблема засмічення довкілля нині одна з найглобальніших на Землі. Адже окрім суто естетичного моменту, спричиненого навколишнім брудом, сміття ще й має негативний вплив на життя всього живого. Запобігти катастрофі ще можливо. Та для цього слід уже зараз і дорослим, і дітям правильно поводитися зі сміттям. Як у цьому руслі вибудовувати освітній процес, чого навчити дошкільників, які дії допомогти їм опанувати — описуємо у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Планета — не смітник!
№ 8, 2020
Показники засвоєння теми «Прибираємо планету»