стаття 19 із 23
10
Жовтень 2020року
перспективний досвід
освітній проєкт

Від монетки до покупки — фінансова грамотність дошкільників

Інколи чуємо від батьків: «Коли ми йдемо в магазин, моя дитина знає, що є заплановані покупки і не заплановані» або «Моя дитина вже купує іграшки за кишенькові гроші». На жаль, такими успіхами можуть похизуватися не всі. Більшість батьків вважає, що дошкільникам мати справу з грошима зарано. І даремно. Залучіть батьків до реалізації освітнього проєкту і нехай вони переконаються, що старші дошкільники вже спроможні долучатися до формування сімейного бюджету, здійснювати деякі покупки і навіть утримуватися від бажаних, але наразі не запланованих
Оксана Артоуз , вихователь-методист закладу дошкільної освіти № 30, Вінниця
Олена Подзігун , Вихователь закладу дошкільної освіти № 30, Вінниця

У статті — план-схема змістового наповнення освітнього проєкту, який дасть змогу навчити дітей взаємодіяти із грошима, обирати необхідні товари, заощаджувати тощо.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Розумні покупки в дитячому світі: чого слід навчити дітей
№ 10, 2020
Як наситити будні дошкільників цікавими подіями? Розповідають педагоги Греції