перспективний досвід
освітній проєкт
Як дошкільники стали екскурсоводами, або Міні‑музей іграшки в дитячому садку
Часто батьки скаржаться, що діти, уже маючи чимало різних іграшок, просять купити ще. При цьому, аби звільнити місце для обновок, доводиться викидати старі іграшки або шукати їм інакше застосування. Речі стають для дітей фоном, а не простором для творчості. Як навчити дошкільників цінувати й берегти наявні іграшки? Колеги зі Слов’янська знайшли цікаве рішення — створити в дитячому садку міні-музей, у якому іграшки постали цінними експонатами, що потребують бережливого ставлення
Організуйте в дитячому садку міні-музей іграшки. Присвячений цій справі освітній проєкт допоможе об’єднати спільною діяльністю дітей, їхніх батьків та педагогів. Адже тема «Іграшки» близька всім. До того ж робота над створенням музею дасть змогу дітям усвідомити, що кожна іграшка — цінна, і подекуди одна старенька іграшка своїм ігровим потенціалом може затьмарити десятки нових. У статті — поетапний план реалізації означеного освітнього проєкту
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ