Про що розповідає художник, або Досліджуємо картину
Коли діти розглядають картини, то «зчитують» великий пласт інформації. Що робити з цією інформацією потім? Якщо її ніяк не задіяти й належно не опрацювати, вона потрапить у «сховище» у головному мозку і згодом може актуалізуватися, а може — й ні. Натомість потенціал творів живопису та інформацію про їхній зміст можна використати для розвитку критичного мислення. Яку ж форму діяльності для цього обрати та як організувати роботу з картиною?
Розглядаючи з дітьми картини художників, можна розвивати в них не лише художній смак, творче мислення, навчати розуміти різні засоби художньої виразності. Під час роботи за змістом картини можливо формувати в дошкільників ще й основи критичного мислення. Щоправда, для цього потрібно організувати справжнє дослідження. Як — описуємо у статті