стаття 18 із 25
4
Квітень 2021року
робота з картинами
опис методики

Про що розповідає художник, або Досліджуємо картину

Коли діти розглядають картини, то «зчитують» великий пласт інформації. Що робити з цією інформацією потім? Якщо її ніяк не задіяти й належно не опрацювати, вона потрапить у «сховище» у головному мозку і згодом може актуалізуватися, а може — й ні. Натомість потенціал творів живопису та інформацію про їхній зміст можна використати для розвитку критичного мислення. Яку ж форму діяльності для цього обрати та як організувати роботу з картиною?

Вікторія Рагозіна , провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, канд. пед. наук

Розглядаючи з дітьми картини художників, можна розвивати в них не лише художній смак, творче мислення, навчати розуміти різні засоби художньої виразності. Під час роботи за змістом картини можливо формувати в дошкільників ще й основи критичного мислення. Щоправда, для цього потрібно організувати справжнє дослідження. Як — описуємо у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Картина Олександра Кулика з умовною назвою «День і ніч»
№ 4, 2021
Справи дня