стаття 16 із 25
5
Травень 2021року
робота з картинами
опис методики

Порівнюємо художні образи: як розгорнути обговорення

Робота з художнім твором, до якої педагог залучає дошкільників, може мати дві форми організації. Перша — звичайне милування, друга — осмислене обговорення, бесіда за змістом картини. Другий варіант ґрунтується на запитаннях педагога, які слугують для дітей дороговказом, спрямовують їхні думки в потрібному руслі. Утім, бажано уникати спрощеного формату «запитання — відповідь», який не має кінцевої мети. Щоб навчити дітей аналізувати й синтезувати інформацію, яку вони засвоїли раніше, доцільніше організувати бесіду, в основі якої буде порівняння художніх образів
Вікторія Рагозіна , провідний науковий співробітник лабораторії дошкільної освіти і виховання Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання НАПН України, канд. пед. наук

Щоб навчити дітей мислити, використовувати засвоєну раніше інформацію й «видобувати» нову, запропонуйте їм під час бесіди за змістом картин порівняти два художних образи — реальний і казковий. Як організувати таку бесідe — у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Cюжетна ілюстрація для освітньої роботи з дошкільниками
№ 5, 2021
Ілюстрації для порівняння й обговорення образів китів