стаття 2 із 20
7
Липень 2022року
методична кухня
вступ

Дивитися — не означає бачити, або Опановуємо мистецтво спостереження

Наталя Гавриш , експерт з дошкільної освіти, д-р пед. наук, професор
ДІЗНАЙТЕСЯ:
  1. які освітні підходи доцільні для розвитку спостережливості в дітей
  2. на чому сфокусувати увагу дошкільників у межах теми «Я — частинка природи»

Пропонуємо опрацювати з дітьми тему, яка допоможе сформувати в них ще одну важливу особистісну якість — спостережливість. Як організувати освітній процес за темою — у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Майструємо невидимі окуляри
№ 7, 2022
Інтелектуальна карта до теми «Я — частинка природи»