стаття 20 із 23
8
Серпень 2020року
перспективний досвід
творчі майстерні

І знов про партнерську взаємодію, або Творчі майстерні в дитячому садку

Батьки — не глядачі, а повноцінні партнери! Саме так мають позиціонувати їх педагоги під час реалізації освітньої діяльності з дітьми. А батькам слід пам’ятати, що дитячий садок — це лише помічник у вихованні дитини. У сучасних умовах, щоб успішно реалізувати взаємодію у форматі «батьки — діти — педагоги», потрібно шукати нові форми і види спільної діяльності. Таким ноу-хау — простим і цікавим водночас — можуть стати творчі майстерні
Тетяна Шікова , вихователь-методист Рівненського навчально-виховного комплексу № 1

Як залучити батьків вихованців до освітнього процесу так, щоб було цікаво і дорослим, і дітям? У пригоді стане досвід колег, які вигадали таку форму роботи, як творчі майстерні. Що це за формат діяльності та як його реалізувати, описано у статті

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Родинний екопікнік на ігровому майданчику
№ 8, 2020
На яких китах тримається освіта для сталого розвитку в Польщі