стаття 21 із 23
8
Серпень 2020року
закордонний досвід
Польща

На яких китах тримається освіта для сталого розвитку в Польщі

Чому саме Польща? Передусім тому, що це один з найближчих сусідів України. А ще через те, що ми багато в чому подібні, зокрема і в успіхах переходу до сталого розвитку. Ми маємо схожі погляди на освіту, працюємо в тих самих напрямах, але… Істотно різниться підхід польських колег до реалізації різних видів діяльності з вихованцями. У них заняття може відбуватися в лісі, замість педагога до дітей може прийти поліцейський чи медик, зустрічі дошкільників із представниками влади — звична справа
Наталія Миськова , доцент кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії, канд. пед. наук

Освіта для сталого розвитку в Польщі — радше інновація, аніж звичне явище. Та попри це польські колеги змогли урізноманітнити звичні форми діяльності і повернути їх у русло сталого розвитку. Польські дошкільники надзвичайно активні. Разом з вихователями вони радо долучаються до різноманітних екологічних та соціальних ініціатив. Тож тут є, що перейняти.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
І знов про партнерську взаємодію, або Творчі майстерні в дитячому садку
№ 8, 2020
Допоможемо звірятам ліс від сміття врятувати