Маршрут засвоєння теми «Я прийшов»
Щоб збільшити таблицю,
натисніть на неї
Формуємо ставлення. Дитина проявляє інтерес до різних видів діяльності, прагне продемонструвати свої таланти. З повагою ставиться до вибору інших щодо способів діяльності. Може визначатися зі своїми вподобаннями й прагне дізнатися про захоплення інших. Охоче презентує власні й спільні досягнення. При цьому під час комунікації проявляє бажання бути в центрі уваги, поділитися з дорослими й однолітками цікавинками, які пізнала самостійно.
Опановуємо поняття. Дитина здатна пояснити, чим відрізняється від інших дітей та дорослих, для чого людям потрібні імена, які бувають хобі та чому здебільшого в усіх вони різні. Здатна визначати мету своєї діяльності, самостійно приймати рішення, складати план дій і реалізовувати його. З розумінням ставиться до особливостей у поведінці інших людей.
Розвиваємо навички. Дитина вміє вимірювати, визначати спільні й відмінні антропометричні ознаки людей, може порівняти й ранжирувати за величиною різні об’єкти. Використовує під час спілкування слова ввічливості, орієнтується в елементарних правилах мовленнєвого етикету. Бере участь у хорових співах, танцях, малюванні, ліпленні, драматизації, самостійно виготовляє прості творчі вироби з різних матеріалів.
- Файл №1 559.12 КБ
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ